Voi kulta. Muistatko, kun hetki sitten manailin tota meidän kahvinkeitintä ja sitä kuinka surkean lämpöistä se keitetty kahvi on? Noh. Enää ei tarvitse murehtia sitäkään sitten, koska toi pannu meni tänään tiskatessa rikki...
Taidan tästä lähteä ostamaan kunnon kahvinkeittimen.
Toivottavasti tästä ei nyt sitten ala joku kodinkoneiden hajoamissarja. Niillä, kun tuntuu yleensä olevan tapana hajota peräjälkeen.

