About Me

My photo
Kaidemiehen avovaimo. Kaksospoikien äiti. Ravintolan tarjoilija ja kokki. Vanhempiensa ainoa tytär ja sisaruskolmikon keskimmäinen. Oman elämänsä päänäyttelijä.

Monday, August 9, 2010

Kahdestaan

"Koska tuut iskä kotiin?"


 Voi Rakas. Tänään pojat oli ensimmäistä kertaa kahdestaan kotona. Viisi minuuttia.
Toinen itki ja toinen oli ylpeä siitä, että oli totellut kaikkia sääntöjä ja ollut iso poika.
Muakin itketti. Milloin meidän lapsista kasvoi niin isoja, että ne voi olla kahdestaan kotona


Kassu huuhtelemassa itse omaa lautasta ruokailun jälkeen.