![]() |
| "Koska tuut iskä kotiin?" |
Voi Rakas. Tänään pojat oli ensimmäistä kertaa kahdestaan kotona. Viisi minuuttia.
Toinen itki ja toinen oli ylpeä siitä, että oli totellut kaikkia sääntöjä ja ollut iso poika.
Muakin itketti. Milloin meidän lapsista kasvoi niin isoja, että ne voi olla kahdestaan kotona?
![]() |
| Kassu huuhtelemassa itse omaa lautasta ruokailun jälkeen. |


