Hei Iskä!
Milloinka tuletkaan kotiin? Kuinka kauan kestää?
Ollaan saatu herkutella sipsiä ja ollaan saatu karkkia kaappiin. Ja ollaan myös saatu valvoa tosi pitkään.
Ja tein mitä käskit iskä!
Mitä oletkaan puuhannut? Ja missä olet käynyt töissä?
Olemme tänä iltana syömässä leipää ja kaakaota juomme ja myös omenaa.
Voitko korjata iskä pikkuimurin?
Voidaanko joskus käydä ostamassa pattereitakin?
Ollaan käyty kaupassa kaksi kertaa. Vanha huone on aika likainen. Ja jääkaapissa on ollut aika paljon ruokaa.
Onko sinulla niin paljon rahaa että voi ostaa niin paljon maalia ja sitten että millonka me oikeen mennään saat itse päättää millon mennään Leena-mummolaan.
Onko siellä mennyt hyvin?
Hyvää yötä. Minulla on sinua ikävä ja sellasta että oletko ollut varovainen silleen että et ole tippunut mihinkään vesiputoukseen?
Terveisin: Topias
Milloinka tulet takaisin? Kestääkö paljon aikaa?
Terveisin: Kasper
Minä:"Eikö me muuta tähän kirjoiteta?"
Kasper:"Joo."
Moi Isi!
Minä tein itselleni ja sinulle bakuganeja ja pokemoneja. Ööö..hmmm.
Lumisukellusveneitten talvella on kivaa leikkiä. Kivaa olla jäätiköllä jäävuorien kanssa. Öööö.
Tykkään olla lumilinnojen lumihirviöiden kanssa. Öööö...sitten hmmm.
Olen tänään syönyt jukurttia ja pullaa.
Kotona minulla on kaikenlaisia uusia legoja mitä et ole nähnyt. Semmonen pokemon joka laukaistaan. Se on pallona. Niitä on erilaisia.
Tykkään saippuaveden kuplimisesta.
Kiven päällä istua Leena-mummon rannassa, joka on vedessä.
On kivaa, että rakennin veneen.
On kivaa että sain pääsiäismunia.
Ei mitään muuta.
Hali.
Ei mitään sitten muuta.
Hyvää yötä.
Toivottaa: Kasper


